Sunday, September 21, 2008

Geng...Keat... dunno hw to describe....

walao... saw these few muscles on net... someone sent me the mail....
when i first saw these pics... i was like...
wtf....!?! lehleh... so big...
they eat cows for breakfasts,
horses for lunch,
tigers for dinners and
goats for snacks izzit?
siao eh!!! but i won't get myself into this size...!!! haha...
















































我顿时想起一个人……
相信你们也会想起他……
我不会讨厌他,因为我当他是朋友,
但是在那么多位朋友,死党当中,
我最担心的是他……
肌肉在大块也是没用,
难道你以后要做苦力吗?
大家都认识你,也认同你的实力,
有麝自然香……不必作那么多无谓的东西了……
态度还是最重要……
我们大家态度还不真么好,但是大家都有去改进,
因为我们知道,以后的日子,大多都是靠态度而不是肌肉来生活……
那一天的冲突,我只能说抱歉(如果有我不对的地方)
但是在这里,我不是要射你,而是希望你可以改进……
任何得罪的地方,再次说抱歉!

2 comments:

Joanne Lim said...

WTH IS GOIN ON WITH THEIR BODIES?
WALAU..!
i guess they are nt human beings =.=
they are MACHINES.
hahaa too horrible :P

Anonymous said...

OMG so geli!